Mä näin taas viime yönä sellaista unta. Mä nään aina sitä samaa unta eikä se koskaan lopu. Siinä unessa mä hypin sellaisilla tosi korkeilla mustilla palkeilla ja Aatos Erkko jahtaa mua. Se tulee kuin gibboni mun perässä se on ihan hirveetä. Mä hypin sellaisilla tasoilla ja Aatos Erkko on ihan mun lähellä. Aina kun se on saamaisillaan mut kiinni niin mä horjahdan ja tipun ihan helvetin kauan ja just kun mä oon osumassa maahan niin mä herään. Sit mä yritän taas nukkua ja tottahan toki, vittu Aatos Erkko tulee siellä perässä ja taas hiki valuu ja mä yritän päästä pakoon niissä mustissa torneissa.

Mä oon nähny tätä unta jo vuosia ja olen sen takia jo ihan hermona. Ees unilääkkeet ei auta kun Aatos Erkko on lähellä. Ja pahinta on just se et se uni jatkuu vaan, aina vaan uudestaan ja uudestaan, ja koskaan se ei saa mua kiinni mut mun on paettava ja sitten mä tipun ja herään hikisenä ja sydän pamppaillen.

Saakelin Aatos Erkko, mitä mä oon ikinä tehny sille? Sitten puhelin soi yöllä ja mä vastaan siihen et "Aapee Pietilä"