Mä yritin niin lujaa. Niin paljon. Mä halusin olla sun oma pikku halipallosi mutta sen sijaan sä kiinnitit mut käsiraudoilla sänkyyn ja kakkasit lakanoille ja mitä äitikin sanoo! Se taas sanoo että oon rakastunut suhun ja mä olin ja sä olit vaan väärä! Tää ei johdu musta, tää johtuu susta ja siitä ettei meidän tunnetta vaan tajuta!

Mä pääsin niin pitkälle. Mä olin jo valmis kosimaan sua mutta sitten joku kylmeni niin pahaksi ja kaikki meni huonosti ja koulussa kans. Ja äitiäs kans! Onneks sä olit aina mun lähellä kun se hetki tuli ja mä tarvitsin sua ja sä olit siinä ja mä arvelin silloin että tästä tulis jotain vaikka keskenmeno mut ei ei ei ei ei vaan tullu mitään muuta kuin sanomista!

Mut loppujen lopuks sä ymmärrät että mun uskomaton homouteni vaikutti meidän suhteeseen. Mä myönnän: mä tykkään työntää esineitä perseeseeni ja mä aina runkkasin puol ysin uutisten aikaan. Ja samalla halusin yhtyä suhun mutta ei siitäkään tullut mitään joten otin vielä yhden oluen.

Sillä ei ollut mitään väliä koska sä asuit koko ajan Pellossa ja mä en ole edes suomalainen vaan Amsterdamilainen pirihuora jonka elämä valui hukkaan jo kauan sitten.