Jos yks sellanen asia on mikä mua tässä maailmassa kyrpii niin se on ihmisten suvaitsemattomuus. Tällä kertaa en puhu suvaitsemattomuudesta nuoria kohtaan tai naisia kohtaan enkä myöskään nuoria naisia kohtaan (koska itse olen Nuori ja Kaunis Nainen enkä esimerkiksi mies vaan nainen olen minä) vaan suvaitsemattomuudesta jota myös kohtaan joka päivä - nimittäin suvaitsemattomuudesta sellaisia kohtaan joilla on tatskoja tai läwäreitä.

Siis mikä järki on työnantajilla tai vanhemmilla syrjii meitä jotka kuuluu vaihtoehtoseen kulttuuriin? Pohjimmiltaan mä näen että tämä kaikki johtuu 1. fallokratiasta ja 2. yhteiskunnan ns. "tukipilareitten" (sanon tämän erittäin sarkastisella äänensävyllä!) kateudesta meitä kohtaan jotka uskaltaa osallistua ja vaikuttaa yleiseen ilmapiiriin näyteikkunaan heitetyn tiilen lailla. Siis samalla lailla lävistykset on ihmisen yritystä muuttaa kehoaan kuin bodybuilding tai anoreksia tai akne! Ne on vaan merkkejä siitä että mä yritän pyrkiä kohti sellasta tiettyä Nietzschen Übermensch-tasoa (tässä tapauksessa varmaan Überwomensch-tasoa) jossa mä oon jättäny henkisesti kaikki kristinuskon trappingsit taakseni.

Kristinuskosta puheen ollen, miks just jeesusfriikit on aina niin läwäreit ja tatskoi vastaan? Siis kelatkaa hei miten Jeesus pistettiin ristille? No se lävistettiin! Jos Jeesuksellakin oli läväreitä niin mulla pitäs kyllä olla täys oikeus rei-ittää perseeni molemmat kankut ja vetää niiden väliin ketju ILMAN että mua katsotaan kadulla aina kun mulla on minihame päällä, mikä on aina.

Just eilen mutsi sano että tulen kyllä katumaan näitä kaikkia kuvia ihossani. Se taitaa vaan itse katua että sillä ei oo yhtä hienoo Johnny the Homicidal Maniacia tatuoitu selkään kun minulla, vaikka jos se olis ottanu sellasen tosin 30 vuotta sitten se nykysin olis varmaan lähinnä Johnny the Gothic Hippotamus. Tällä viittaan siihen että äitini on hyvin, hyvin lihava ja siis kadehtii minun nuorta, pirtsakkaa raikkauttani. Omat tatskani tulevat aina näyttämään samalta koska ei minulla nyt *voi* olla noin suvaitsemattoman naisen geenejä yhtään. Ja suvaitsevaisuuteen sisältyy niin monta asiaa, esim. mä en voi suvaita mitään mainstream-musaa niinku Marilyn Mansonia, sen sijaan mä kuuntelen monenlaista erilaista musaa, sekä ICP'tä että Twiztidiä.

Äideistä puheen ollen on ihan sikkiä että jotkut heteronormatiiviset naiset (esim. ÄITI) tuottavat tähän sairaaseen ja suvaitsemattomaan maailmaan lapsia. Itse en halua niitä yhtään, mutta sit kun mä sellaisen synnytän niin sen eka asia mitä se näkee on keskaria näyttävä Mikki Hiiri jonka annoin tatskata mun kohdun kaulaan. Siitä se tietää että sillä on maailman coolein äiti joka TEKEE sen mitä Mirva-Katsukka vaan SANOO tekevänsä.

Tää on just se syy miks mä tulin tänne Tampereen Yliopiston tiedotusopin laitoksen töihin, ja lisäks kehitysmaiden auttaminen. Mut tärkeintä on se että sit kun mä oon Hesarin toimittaja niin varmasti kaikkiin juttuihin liitetään läwäreitten ja tatskojen rooli kulttuurissamme sopi se niihin taikka ei. Ja sit maailmasta tulee parempi paikka.

TÄMÄN KIRJOITTI TATUN NAISPERSOONA JOKA YLEENSÄ TULEE ESIIN VAIN KYMMENEN HIKISEN MINUUTIN AJAKSI JOKA ILTA KELLO YKSI