Kaikki alkaisi siitä kun mä tulisin pariutumisalueelle. Mä siirtelisin lantioni liikkeillä sperman valmiiksi johonkin, vaikka pipettiin. Sitten mä kävelisin eestaas ja tappelisin kaikkien muiden äijien kaa jotka duunailis samaa.

Kun sä saapuisit pariutumisalueelle niin useat ukot ryntäisivät perääsi. Liikehtimisesi olisi auttanut heitä tunnistamaan sinut naiseksi ja nyt he olivat perässäsi, valmiina yhtymään. Mä ryntäisin paikalle ja paiskoisin väkivalloin muut kilpakosijat tiehensä, samalla kun yrittäisi paeta. Mutta mä saisin sut kiinni. Mä tarttuisin sua niskasta ja raahaisin hieman kauemmas, vaikkapa vessaan.

Siellä sä yhtyisit muhun. Hellästi mä liikkuisin eestaas ja pumppaisin pippelilläni muiden miesten spermat pois emätinreiästäsi. Sitten mä siittäisin sut ja päästäisin sut vapaaksi. Mä vartioisin sua kun sä synnyttäisit siihen baarin lattialle. Olisin onnellinen.

- N.A.N.N.E