Olin just päässy duunist himaan kun mun luuri soi. Normaalisti mä en torstaisin vastais luuriin, mut kun mä näin et se oli Jarkko niin mä tiesin et mun kandeis vastaa. Jos joku tyyppi osaa järkätä hyvii bileit, niin se on Jarkko.

Jarkollahan oli tietty bileet tulossa, torstai-iltana kuinkas muuten, ja se ties tasan tarkkaan mist meikäläinen diggais:
"Hei Jussi, mul ois tänään pikku bibikset ja mä oon kutsunu sinne pari aika hyvän näköistä sinkkunaista jotka saattais vähän kiinnosta sunkinlaist pelimiestä", sanoi Jarkko. Mutisin jotain myöntyvää ja kävin jääkaapilla korkkaamassa bissen. Rötkötin sohvalla kasiin asti.

Jarkolla bailut oli aika tylsät. Suurin osa meidän yhteisistä frendeistä oli jättänyt tulematta, kuka minkäkin duunin tai vaimotekosyyn varjolla. Omapa oli tappionsa. Meitsi nimittäin bongas heti kaks aika kuumaa misua jotka luuhas boolimaljan ääressä ja välistä vilkuili mua. Harvemmin näkee niin kuumi mimmei!

Otin pari rohkaisevaa jekkushottia ja siirryin puhumaan näille kissoille. Toisen, blondin, nimi oli Mirkku, ja mustatukkaisen Katariina, eli Kata. Katalla oli kyllä mies mutta mä näin heti sen ruumiinkielestä että se oli tänä iltana panotuulella, eikä Mirkkukaan näyttänyt pistävän mun flirttiä yhtään pahakseen. Juttelin tytöille rohkeampia ja rohkeampia ja ainakin Kata tuntui heittävän vaan vettä myllyyn.

Jossain vaiheessa iltaa tunsin rohkeuteni riittävän ja pyysin beibit kämpilleni jatkoille. He suostuivat, joten tilasin taksin. Taksissa istuin takapenkille ja tytöt tuli molemmille puolille mua. Tunsin tyttöjen kiinteät vartalot molemmin puolin itseäni ja tajusin, että mulla stondas. Nostin käteni Mirkun hartioille ja huomasin että hän painautui minua vasten.
"Nussi mua tänään", kuiskasi hän korvaani. Samalla tajusin, että Kata hieroi etumustani ja avasi vetskariani. Nuolaisin Mirkun korvaa, ja samalla Kata supatti minulle: "Mä oon jo ihan märkä."
Taksi kurvasi pihaan, heitin rengille fyffet ja käppäilin ovelle. Kaivaessani taskusta avaimia Mirkku tuli viereeni.
"Anna kun mä", naurahti hän ja työnsi kätensä housuihini. Hän löysi kyrpäni ja runkkasi sitä hetken. "Mä haluun että sä panet mua ja Kataa yhtä aikaa", sanoi hän ja Kata nauroi. Olin kuin taivaassa. Kaksi kuumaa kissaa samaan aikaan, kuka olis arvannu että näistä bileistä tulis tämmöset?

Pääsin sisään, ja Kata avasi samantien vetskarini ja polvistui eteeni. Mirkku veti kalsarit alas. "Onpas se iso", hihitteli hän katsellessaan jäykkää toteemiani, ja vei sitten nopeasti huulensa elimeni päähän. Hän otti sen suuhunsa ja imeä lutkutti sitä. Huomasin Katan riisuneen housunsa ja masturboivan hiljaa voihkien. Mirkku runkkasi minua taitavasti, leikitellen esinahallani ja nuollen terskaani. Se tuntui ihan vitun hyvältä - ehkäpä vittuakin pääsisi koittamaan kohtapuoleen..! Kata voihkaisi syvään: "Mirkku anna kun mäkin..!" Mirkku tarttui Kataa uumilta ja veti hänet kanssaan mulkkuni ääreen. Yhdessä he lipoivat kulliani, välillä suudellen ja sitten vuoronperään imien. Olin kuin taivaassa.

Juuri kun homma rupes tuntuu vähän liian hyvältä he lopettivat ja nousivat viekoitellen ylös. He tarttuivat minua käsistä - en muista kumpi kummasta, mun fibat oli liian taivaalliset - ja vetivät minut sänkyyn. Varmoin ottein he repivät paitani auki ja riisuivat toinen toisensa, nuollen toistensa nännejä ja hivellen vittujaan.

Mirkku istuutui naamalleni. "Nuole mun vittua", huokaisi hän ja mä nuolin. Hänen pillunsa oli ihanan märkä ja litisevä, ja arvelin et se ois kanssa aika tiukka. Samalla Kata leikitteli kullillani ja kosketteli kiveksiäni hellästi. Mä vähän arvelin että tää ei ollu eka kerta kun nää mimmit oli radalla tällä meiningillä. Mä nuolin Mirkkua ja tunsin kuinka se nytkähteli. "Aah, sä saat mut tulee ihan just", voihki hän ja sain siitä jotain lisävoimii. Mä nuolin koko kieleni voimin, ja Mirkun pillunesteet pärskyivät naamalleni maistuen taivaallisen magealta. Samalla tunsin kuinka Kata nousi kahareisin lanteideni päälle.

Mirkku tuli. "Aaaaahhh!", kirkui hän ja valahti voimattomana rötköttämään, trimmattu vittu nenäni päällä. Kata tarttui häntä ja asetti hänet vatsalleen sängylle, hivellen hänen likomärkää vakoaan. "Hei Jussi, musta tuntuu että Mirkku tarttisi nyt jotain ruumiintäytettä", supatti hän. Asetuin Mirkun perseen päälle ja Kata ohjasi sojottavan kankeni syvälle häneen. Mirkku voihkaisi, Katan nauraessa: "Haha, tekeekö tytölle hyvää saada vähän kunnon munaa?"

En vastustellut, vaan työnnyin Mirkkuun. Hänen hyvinmuodostunut pyllynsä hyllyi mun alavatsan alla. Mä huohotin ja röhkin hänen korvaansa: "Aah, sun pillu on tiukka..!" Kata nauroi takanani. "Nussi sitä vittua!" Mirkku vinkui kuin pistettävä porsas.

Juuri kun olin tulemaisillani hänen litisevän vittuunsa, tunsin kuinka Kata suuteli minua pakaroille. "Älä tuu, mäkin haluan että sä panet mua lujaa". Hän asettautui nelinkontin lattialle. "Pane mua perseeseen, kulta", sano hän kattoen muhun. Samalla kuitenkin Mirkku tointui orkuistaan ja pysäytti meidät. "Seis, mul on idis!" Mirkku kuiskas jotain Katan korvaan ja tämä nauroi panettavaa nauruaan. Tytöt vääntäytyivät kuusysiin, meille jokaiselle tuttuun lempiasentoon. "Haha, työnnä nyt sun iso kyrpäsi mun timmiin persereikään", voihki Kata ja mä tottelin.

Katan perse puristi mun munaa just oikein, tiukkana ja suppeana. Mä hogasin parinkymmenen huuman täytteisen minuutin jälkeen että mä tulisin. "Haluutsä et mä tuun sun perseeseen", mä kysyin hien valuessa mun rintaa pitkin. Kata huohotti orkuissaan, mutta Mirkku keskeytti. "Ei, tuu meiän kasvoille." Lurpsautin mulkkuni ulos ja molemmat kuumat beibet kääntyivät eteeni ja avasivat suunsa.

Mä tulin kuin tulivuori. Mällini lensi heidän silmiinsä ja suuhunsa, ja he maistelivat sitä onnessaan. "Ihanan hyvää, saanks mä sylkee mun suus olevat spermat sun suuhun?" kysyi Mirkku Katalta. Tämä totteli ja niin tytöt kurlasivat siemenelläni. Olin onnellinen.

Loppuilta oli epäselvää mössöä. Heräsin aamulla yksin, hikisenä mutta onnellisena. Kylpyhuoneeseeni oli jätetty pikkuhousut ja lappu, jossa oli puhelinnumero. "Jos kiinnostaa taas niin tiedät keille soittaa".

Ja mua tulisi kiinnostamaan, sen voin sanoo!

- TÄMÄN TARINAN KIRJOITTI HERRA N