Mä en vaan niinku tajuu miten sä voit tehdä mulle näin siis voi jumalaut mä en tiedä ees mitä mä sanosin... no sanonpa nyt!! mä rakastin sua ihan älyttömästi! ja sit sä vaan menit ja mun systerin kaa siis VITTU mieti nyt vähäsen.. mä lainaan täs yht lauluu mikä mul tuli mieleen::
Rakkautta ja valheita
Ja pieni sydän täynnä lasin sirpaleita
Ja sun kasvoilla tuhat murhetta
Ja sydän lävistetty liian monta kertaa

Ja sun huulilta suudelma maistuu katkeruudelta

Lennän luoksesi, kuolen vuoksesi
Rakkautta ja piikkilankaa
Enkelin kasvosi, kuoleman huulesi
Rakkautta ja piikkilankaa

Toi tuli mul mieleen kun mä kuulin tekstarin et mitä sä olit tehny sinä lauantain. SÄ OLIT SANONU ETTET SÄ MENIS MIHINKÄÄN!!! kyl sä tiedät et mun piti tietää mut sä et ees kertonu... :(( oisit ees kertonu mitä sä teet niin tää ois ollu helpompaa mut sä salailit ja valehtelit etkä kertonu mulle vaikka mä kysyin!

kyl mä saattaisin ymmärtää jos sä vaan voisit sanoa tunteistas suoraan. mut nyt mul on se olo että mä oon ollu kaikki nää vuodet valheessa... jos sä tajuut... jotenkin tää oli raskaampaa kun sen pitäis olla koska mä rakastin sua niin paljon ja sä vaan lemppasit mut. lemppasit? käytinks mä vanhoi sanoi? Ehkä! ehkä just siks että nuorten kieli ei vaan voi sanoo hyvin miltä must tuntuu just nyt.

kun mä sain sen tekstarin mun teki mieli tappaa itteni... se oli jotenkin niin kamalaa.. ja mun siskon ja parhaan likkakaverin kaa! mä oikeesti halusin kuolla, mä itkin ja huusin ja makasin sängyssä ja vaan halusin mennä pois johonkin mis tätä ei ois koskaan tapahtunu mut kyl mä tiedän ettei tapahtunutta saa tekemättömäks. mä tunsin itteni niin yksinäiseksi ja kukaan ei ollu mua auttamas.

mä en tiiä miks mä kirjotin tän... ehkä siks että sä tai joku muu lukis tän... xD kelaa miten säälittävää... mut musta tuntui että tää oli se juttu joka ehkä auttoi mua pääsee yli tästä.

mä en anna sulle ikinä ehkä anteeks mutta musta kuitenkin tuntuu että sä tajuisit jos oisit mä... vaikka ethän sä ikinä oo tajunnu mua vaikka mä yritin kertoo sulle kaikest...

- vittu, nanne