Joo, eli mä päätin ryhtyä meemiks. Paskat, eihän mulla tiemmä muutakaan tekemistä ollu, ja mulla oli perkeleen hyvä meemi-idea, niin aattelin sitten että jos sais vähän kuuluisuutta niin ei siitä kai haittaakaan ole. Tunnetustiha naiset ja työnantajat tykkää kovasti siitä jos ne tunnistaa sut siitä että jotain sun tekemää on levinny Internetissä. Tunnetustiha.

No niin mä sit tein sellasen kuvan. Ja se kuva oli kuulkaas perkele ihan mieletön. Se oli sellanen että oksat pois. Siinä ei kyselty vaan mentiin. Se räjäytti mielen ja kielen. Se... no mun on ihan turha ees yrittää kuvailla sitä teille plebeille, mutta tärkeintä oli että siinä oli kuva ja tekstiä. Kuvassa olin minä. Teksti oli Impact-fontilla. Varma yhdistelmä. Mun piti tietysti sisällyttää siihen itteni että ihmiset tietäis että kyllä, tämä Internetissä liikkuva vitsi on minun käsialaani.

No sit ennen kun mä päätin pistää sen liikkeelle irkkiin niin mä ajattelin että hmm, galtsu tarttee uutta päivityskuvaa, ja leikittelin ajatuksella että alottasinkin meemin levityksen galtsusta sillä kuvalla mutta lopulta mä kroppasin siitä kuvasta vaan mun naaman ja tallensin sen, mut sit mä päätin että nyt meemi pitää paljastaa ja hostasin sen ja postitin irkkiin, mutta just kun mä olin sen laittanu tajusinkin että olin pistäny sen kropatun kuvan. No ei siinä mitään, postasin oman kuvan irkkiin vahingossa, no biggie, mutta sit siellä kanavalla rupes heti tulee kommentteja tyyliin <BelayaSmert> lol mopoboi87 vähän hassu läppä ja <Nyyssö> hahah moppis nyt lähti linkki kiertoon niin vähän ihmettelin...

...ja sit se postattiin viiden minuutin sisällä kolmelle eri kanavalle missä olin. Ja kaikilla oli sama reaktio. Ihmiset vaan nauro, ne nauro, mä kysyin mitä ne nauro ja ei vastausta, mä sanoin että se oli mun kuva ja ne oli vähän aikaa hiljaa ja ne nauro lisää. Ja mä en tajunnu. Ja sit se lähti leviimään, päivän sisällä mä näin sen kolmella muulla kanavalla joista yks vittu käsitteli perhokalastusta ja missä ei ollu tapahtunu viikkoon mitään mut niin vaan sielläki oli <Troutfisherman> hei lol kattokaa tää kuva ja sitten ne postas sen mun kuvan ja hahaha hahaha hahaha koko kanava herää eloon reagoimaan mun kuvaan

ja mä en tajuu mikä siinä mun kuvassa viehätti koska se oli ihan normaali kuva, siis no mulla saatto olla siinä ehkä lierihattu mut olihan Indylläkin lierihattu eikä siitä tullu irkkimeemiä, ja mä oon ite sitä mieltä että lohikäärme on hieno eläin etenkin mun t-paidassa ja parta se on mikä tekee miehen, etenkin leukaparta, mutta

mä rupesin seuraamaan ihan maanisesti että mihin kaikkialle se leviää, se oli netissä, kaikkialla, mihin tahansa sivulle menin niin mä katoin omaa lärviäni niinkuin se olis ollu hyvä vitsi, se oli ircquotesissa, tuhansissa blogeissa, se oli Ilta-Sanomien keskustelusivulla ja sit se OLI Ilta-Sanomissa, Juha-Pekka Tikka oli kirjottanu jutun "Uudesta Internet-sensaatiosta joka halkoo Internetiä" ja mun kuva oli siinä kannessa, ja mä en vaan tajunnu.

Ja kadulla ihmiset osoitteli minua, ja yks tuli kättelemään baarissa että hei, sä oot se jätkä joka on se jätkä, vittu sä oot hyvä jätkä, mut se teki sen silleen nauraen, tosi oudolla ilmeellä, ja mä vaan myöntelin ja se työns mun käteen siiderin, vittu SIIDERIN, mä en tiedä miks mutta mä join sen koska sillä hetkellä mä tarvitsin ryyppyä, ja silloin mä opin että meemeillä ei kannata leikkiä.

Meemi haistaa pelon.