Te ihmiset ootte varmaan miettiny sitä että miksikä ei ole rehellinen Kadum mies teille kertonu miten nää asiat on täsä maassa kun ette sitä te nuoret tiedä. No asiahan on nyt näin että kun punamädätyksen takia jouduin pois meitin duuni paikalta niin sen jälkeen oli vähän tukalat olot. Sillä niinhän se on että demari tykkää pakottaa ihmisen kortistoon mutta en sentään alistunut puna koneelle henkisesti vaikka rahaa kassasta otinkin ja lopulta sitten kehitin ittelle uuden työn ja se on tee-paita-yrittäjän työ!

Tämä idea ei ole välttämättä kaikkein normaalein mutta se vain tuli minulle! Sen jälkeen kun vaimo lähti oli ollut vähän hiljaista naisrintamalla mutta sitten kun tapasin Eliinan se rupesi ehdottelemaan minulle kaikenlaista ja joitain ei voi tässä toistaa mutta yksi niistä asioista mitä se ehdotti oli että rupeaisin tekemään tee-paitoja. Koska se tiesi että minä olen aika hauska heppuli niinkuin olenkin ja monta kertaa kun me oltiin kylillä menty niin minä olin osoitellut ihmisiä ja sanonut että eikös olisi hauskaa jos tuonkin miehen rinnassa lukisi että "RUOKA ANTOI MINULLE TÄMÄN VARTALON" ja Eliinankin mielestä se oli hauskaa ja Eliina nauroi sille niin että hytkyi, kovin on hytkyväinen nainen se.

Joten niin minä sitten rupesin tekemään tee-paitoja. Paan ostaen hyviä valkosia tee-paitoja tukun kautta ja painan niihin tekstiä sellasella painolla minkä ostin kanssa. Paidat on hyvää materiaalia, ilmavaa ja repiää helposti jos niihin tarttee vaikka lisää kokoa saada ja kauluksesta tulee nopeasti pehmeä ja aaltoileva ja kodikas koska sellaisia paitoja pitää tosi mies! Mutta tosi kadum miehen paidassa on myös hauska teksti joka huvittaa ihmisiä kuten vaikka "KEILAAMINEN ON KIVAA" tai "JOS LEIKIT ISOJEN KOIRIEN KANSSA NIIN SAAT KARVOJA!" mitä minä en ihan tajua mutta luulen että se on kaksi mielinen jollain tavalla.

Joten sitä minä nyt olen tehnyt. Ja menen sitten torille myymään niitä, siellä minulla on koju täynnä paitoja ja kauppa käy kun siimaa koska nämä kylät kyllä ovat täynnä rehellisiä kadummiehiä niinkuin minä joilla on tarve ostaa paitoja ja jotka tykkäävät kalastaa ja metsästää ja pelata keilausta ja eivät tykkää taistolaisista. Ja koko ajan saan hyviä ideoita kavereilta. Esim. Pena sano joskus kun oltiin kaljalla että hän on isänmaallinen ja maalainen ja siitä sain idean tehdä paitoja joissa lukee ISÄNMAALAINEN ja Pena osti heti ainakin viis kappaletta kaikille serkuilleen kanssa. Näin se homma etenee kunhan on vaan silmää ja korvaa uusille tuulille.

Mutta niinhän se ihmiset on että taas kerran demari yrittää yrittäjää vainota. Joka käänteessä pitää olla lipuketta ja lapuketta täyttelemässä ja veroa maksamassa. Ei anna hetken rauhaa valtio valta vaikka tällaiset miehet niinkuin minä tätä maata yllä pitää ja veroa maksaa vaikkakin liikaa. Joten nyt minä sitten olen päättänyt järjestää tee-paita-mielen-osoituksen. Tämä ei ole niinkuin kettutytöt vaan tämä on rehellisen kadummiehen prosesti! Minä ja Pena ja Eliina ja ainakin viiskymmentä muuta mennään Helsinkiin ja marssitaan kadulla jotta saadaan yksityisyrittäjyys kunniaan! Ja se on kadummiehen sana.