Laskuvarjohyppääjä katseli alas lentokoneen avonaisesta sivuovesta. Maa oli kaukana alhaalla. Laskuvarjohyppääjän, jota kutsun tästä lähtien Masaksi, mielestä se oli hyvä asia, sillä hän piti laskuvarjohyppäämisestä. Hänellä oli kuitenkin yksi pelko, se pelko oli se, että varjo ei avautuisikaan. Voi miten hirveitä painajaisia hän oli nähnyt. Jos ei varjo avautuisi, liiskautuisi Masa maahan kuin kurpitsa. Pää halkeaisi, aivot leviäisivät kanervikkoon. Huono asia, mietti Masa, mutta oli luottavainen ja heti kun valo syttyi hän teki sen. Hän hyppäsi tyhjyyteen!

Ilma viuhui ohi, tai siltä se tuntui. Hetken jälkeen Masa päätti nykäistä varjonsa laukaisuhihnaa. Varjo avautui:
"Vitun Masa, vittu mä vihaan tätä touhua. Säkin siinä vaan dyykkailet alas lentokoneista, samalla sun vaimos panee sun pomoa teidän lasten makuuhuoneessa, tää touhu on ihan anaalista, vitun Masa", avautui varjo urakalla. Samalla se kuitenkin myös avautui. Masaa hirvitti. Avautumista!
"Kato ny tätä, jätkä survoo mut laukkuun ja paiskaa ulos ja survoo laukkuun. Ääliö, saatanan runkkari", jatkoi varjo lepattaen ja pullottaen komeasti, avautuen koko ajan. Maa lähestyi. Masa leijui tyhjyydessä.
"Masa, sut on adoptoitu, koska sä olit niin ruma lapsi, mutta olet ruma lapsi vieläkin, tosin oma isäsuhteeni on surkea, haluatko kuulla pieleen menneestä itsemurhayrityksestäni AI NIIN et tietenkään koska oot vähän Masa yyy!", aukoi varjo päätään. Masaa korpesi. Maa oli jo sangen lähellä. Hän tömähti sille.

Varjo laskostui auringonpaisteiselle niitylle, jolle aurinko paistoi, sangen komeasti. Se avautui, avautui niin maan vitusti vielä silloinkin, kun Masa survoi sen laukkuun.
"Vittu, Masa, mä en ikinä anna tätä anteeks, mä tahdon himaan, mulle riitti", huusi varjo pussistaan. Masa huokaisi helpotuksesta ja katsoi sitten omaa varjoaan. Se oli tumma, kuten aurinkoisena päivänä varjon pitikin. Sitten sekin alkoi avautua.
"Vittu mä vihaan pilvistä säätä, mä muutun ihan pieneksi, pienemmäksi kuin sun munasi, tosin mulle on jotain käyttöä toisin kun sun munallesi jota et saa survotuksi edes vaimoosi koska sulla on erektiohäiriö, mulla ei hei ees stondaa, en oo koskaan saanu pillua", aloitti varjo. Se seurasi Masaa kun tämä kirmasi, avautuva varjoa sekä repussa että maassa, kohti lähintä ravintolaa, ja sen pituinen se.