Isä kuunteli Mika ja Turkka Malin parhaita!

Mä olin ollut raitis syntymästä asti, aina voin muistaa päivän sen.

Mäkin muistin, tai jotain sinnepäin, ja mä muistin sen päivän niin hyvin. Se alkoi siten, että aurinko nousi, tuli valoisaa, valkea aalto nousi harmaana höyrynä kuin mato, matoarmeija pilvet matkaten ryömivät taivaanrannasta kohti kaakkoa etelää kuin ryömien, kuin ryömien ja madellen, ne maan matoset, taivaan vuohet. BÄÄÄÄ! Bää-äää!

Ja mä muistin senkin, miten sä katsoit, kun mä kerroin, että mä olin katsonut sua, kun sä olit kertonut mulle, että mä en enää tunne sua, että mä oon menettänyt sen tatsin, joka mulla oli sun äitiis, joka oli ruma vanha kurttunen paska

Sun suu loksahti auki kuin taikamatto, johon aladdin taikalamppuineen hyppää, kuin taikamatto oli sun suu, ja Aladdin sen ratsumies. Niinpä mäkin otin sun kielestä kiinni ja nuolin. Nuolin sun kieltä, kaikkia sen pieniä nystyröitä ja sua nauratti, koska samaan aikaan mä viitoin käsilläni sulle tarinaa siitä aladdinista, joka siinä sun taikamattokielellä matkasi taivaanrantaa ja matto vaan heilu ja keinu ilman mitään rajaa ja tuulet kuljetti ja johdatti ja Aladdin nauroi, koska sen elämä oli niin hyvää, se nauroi, koska kaikki oli niin hyvin, se nauroi ilosta! Ilosta ja siitä tunteesta, kun koko elämä oli niin hyvää, sen elämä. Sähän siis olit kuuro. Ja mun kieli oli sun kielessä. Sun nystyröissä, ne oli maton juovia, nystyrät. 

Ja nyt istun vain olohuoneessain, sun matolla, sun kielellä on niin monta tarinaa. Kun mä katson sun suuhun, näen itseni, näen itseni sun sielun silmin. Ja silloin - mä oon murhasta syytettynä. Koska oli marraskuinen aamu, ja koska mä lähdin maailmaan, sun äitisi. Sun äitisi, sun ruma vanha kurttunen

Aladdin oli yksin istumassa olohuoneessaan. Hän itki. Hän itki karvaasti, koska kuuli äänesi, isä, jonka hän murhasi, Aladdin. Ja madot olivat - eivät taivaalla, eivät siellä - vaan hänen sisällään, söivät hänen sisällään, synnyttivät uutta paskaa, mädänsivät Aladdinin sisällön. Koska madot, ne eivät tee uutta, vaan ne tekevät paskasta multaa.

Itse synnytit itsesi ja syntisi, Aladdin. Ja itse olet ne hautaava. Itsesi.