Olen säkenöivä hahmo. Elän säkenöivästä voimasta. Hohdan kirkkautta pimeydessä. Tuon valon. Mä oon Lusifeerus, Aamu Tähti.

Herään aamulla ja alan vahata kenkiäni. Ne ovat piikkikorkoiset maihinnoususaappaat - hopeanväriset. Vahaan niitä innokkaasti. Ne kiiltävät, mutteivät tarpeeksi. Ruiskutan pintaan kromimaalia ja lakkaan kenkäni. Olenko valmis? Laitan hitsausnaamion kasvoilleni ja nostan kengän aurinkoon. Kyllä. Olen valmis.

Siirryn kultahampaisiin. Käytän Oral-G -hammaslankaa, metritolkulla, samoin Pepsodentia. Hinkkaan ja hivelen purukalustoani intensiivisesti ja keskittyneesti. Valkaisuhoito on toiminut, mutta tärkeintä ovat kuitenkin etuhampaat, jotka ovat kultaa. Kulmahampaat ovat platinaa. Poskihampaissa on hammaskiveä, kariesta ja muuta paskaa. Otan jalokivivahan esiin ja levitän sitä huolellisesti hampaisiini. Aurinkolasit silmille, irvistys peilille - kyllä!

Siirrytään vaatteisiin. Olen kiinnittänyt niihin ledilamppuja, alumiinifoliota ja peilejä. Väri on räikeän valkoinen. Kiillotan ja puhdistan peilit ja folion huolellisesti. Tämä on helpoin vaihe. Hitsimaski, aurinkoon - jesh. Kynteni ovat kiillotetulla teräksellä, kovalla kuin peruskallion basaltti tai vieläkin kovemmalla päällystetyt. Nekin rasvataan ja kiillotetaan. Vaikein osuus ovat silmät. Piilolinssini heijastavat takaisin vain 95% niihin osuvasta valosta. Vetäisen hieman piriä jotta pupillini supistuisivat. Oi, mikä suloinen nappisilmä peilistä vastaan katsookaan! Olen valmis astumaan ulos.

Aurinko paistaa. Vaatteistani ja muista osistani heijastuu sokaiseva valo. Ihmiset ympärilläni sokaistuvat. Kävelen taksitolpalla odottavan herran luo ja kopautan tätä olkapäälle täytetyllä haisunäädällä. Hän kääntyy: "AAAAAAAARGH" Hänen silmänsä muuttuvat sekunnin murto-osissa tulipunaisiksi ja hän kaatuu maahan. "Olen sokea! APUA!" Nauran ja jatkan matkaani. Kävelen torin keskelle ja pyörin hetken paikallani. Lapset, vanhukset, raavaat miehet ja vajavaiset sokaistuvat. Näen paniikin leviävän. Ihmiset itkevät ja kynsivät mitäännäkemättömiä silmiään.

Tää on just nastaa!