När jag vackande upp jag hörde den alarmklokkan ringa med stora fury. Jag hittade den alarmklokkan med mina fisten och det bekommt jättetystig. Jag rösade upp fron mina bett och vent till köket vor jag makte min brejkfäst och ätade det. Den jag vent ute och ranne till bussen, jag var alredan läta fron mina jobbet.

Min jobbet är helvete i ärdet, jag vörkker som en engineer i Nokia. Min jobvänner är horribiliensiska och mitt salariet är inte för stor så jag är pår och min räven är öppet alltid :( Jag måste anserera telefonen och tälla kustomeren att nej vi servicerar de inte. Men lyckligt jag har figurerad ut en geniös plan och röka för för mycket tabakk så att jag inte måste jobba. Jag har also treffad en vackert kycklingbryr där, vilken mamma hon är, jag måste ha sex med honom och när jag masturberar jag tänker om honom. Hon heter Johanna!

Det var mitt vörkdag hoppas att du har enjoyerad redning den här skrivning!