Sami oli aina ollu tosi kiinnostunut kaikista salaliittoteorioista. Yleensä se oli vaan temppeliherrat sitä ja CIA tätä, ja ei se käyny hirveen häiritseväks silleen, Sami oli kuitenkin ihan OK tyyppi vaikka näyttikin aika häröltä pottakampauksineen ja mulkosilmineen, mutta sit joskus se rupes ihan yhtäkkiä out-of-blue selittämään vapaamuurareista ja juutalaisista. Ja mä olin jo tässä vaiheessa ihan silleen mitä hittoo Sami mutta se vaan kerto miten vapaamuurarit ja juutalaiset hallitsee maailmaa ja se tutkii tätä juttua, tää perustuu ihan faktoihin, vapaamuurarit ja juutalaiset.

Mä kysyin tietysti että ei kai susta oo tullu Samppa natsi ja se vaan katto minuu ja rupes paasaamaan että tietäsinpä vaan miten vapaamuurarit ja juutalaiset kontrolloi Hitleriä, ja mä vaan pudistelin päätäni ja onnistuin lopulta jotenkin saamaan puheenaiheen vaihdettua halogeenilamppuihin. Sami tykkäs kyllä hirveesti halogeenilampuista.

Sen jälkeen mä rupesin näkemään Samia yhä harvempaan ja harvempaan. Tietysti mulla oli sillon muutakin tekemistä, mut jotenkin vaan sen episoden jälkeen meidän suhteet rupes viilenemään. Tietysti me heitettiin läppää aina sillon kun tavattiin, mutta aina lopulta se puhe käänty vapaamuurareihin ja juutalaisiin.

Pari viikkoo sen ekan episodin jälkeen nähtiin Nollapisteen keikalla ja keikan ajan Sami rokkaili ihan normaaliin malliin mutta sitten kun lähdettiin kaljalle sen jälkeen se vaan julisti miten sen tutkimukset etenee aiheesta vapaamuurarit ja juutalaiset ja en mä sitä kauaa kestäny kuunnella, lähin vaan kotiin. Kuukausi sen jälkeen oltiin Saaran bileissä ja eikös heti kun tuun sisään siellä oo Sami häiritsemässä vapaana olevia naisihmisiä vapaamuurareilla ja juutalaisilla. Eivät tuntuneet lämpenevän. Ja kuukausi sen jälkeen mä näen sen kirjastossa, se lukee jotain kirjaa jonka se oli itse ostanut, ja kun se näki mut niin se rupes piilottelemaan sitä kantta mutta mä näin ihan selvän daavidintähden siinä kannessa. En ees viittiny puhua.

Sen jälkeen menikin kolme-neljä kuukautta ennen kuin seuraavan kerran näin sitä, mut se olikin aika tapaus. Se vaan tulee vittu keskiyöllä mun ovelle ja sillä on jumalaton laatikko mukana, ja se sanoo että perkele, sä et usko mua, kukaan ei usko mua, mut luepa tää kaikki matsku mitä oon kasannu ja sunkin on pakko uskoa. Ja mä olin jo sanomassa että jos nyt ei mut se sysäsi sen laatikon mulle ja lähti tiehensä, ja ei mulla muu auttanu kun viedä se sisään.

No siinä mä sit rupesin tutkimaan sitä laatikkoa ja helvetti, mitä enemmän mä niitä dokumentteja selasin sitä oikeammaks Samin teoria rupes käymään. Liuska liuskan jälkeen selväsanaista tekstiä historiasta ja politiikasta ja ties mistä, ja paljon paljon todisteita (mä tarkistin useitakin faktoja ja totta olivat) siitä miten vapaamuurarit ja juutalaiset tosiaan hallitsi maailma. Siellä oli jopa sellanen pieni mp3-soitin missä oli keskusteluja joita Putin ja Bush ja muut kävi heprean kielellä ja sit CD joka oli täynnä videoita Merkelistä ja Sarkozystä vapaamuurareitten menoissa, ja jos ne oli huijausta niin sitten mä oon apina, ja sinä yönä mä kävin kaiken sen matskun läpi ja seuraavana päivänä menin Samin kämppään viemään niitä takasin.

Ja Sami avas oven, sillä oli tosi outo ilme, ja mä tietysti selitin että perkele Sami, sä oot nero, sä oot guru, mun oli vaikeeta hyväksyy tätä mutta totta se oli, meidän pitää paljastaa tää, meidän pitää saada tää jotenkin ilmi, ne kontrolloi mediaa mutta jotenkin me saadaan totuus julki, ja vittu Sami vetää aseen esiin ja sanoo että polta se laatikko. Olin kyllä sanotaanko hieman yllättynyt tästä vedosta, ja kysyin sit tietysti että mitä HELVETTIÄ Sami, maailman pitää saada tietää, tälle on saatava loppu, ja Sami vaan sano että se unohti siitä yhden liuskan, ja se anto sen mulle

ja siinä sanottiin horjuvin tikkukirjaimin jotta "KAIKKI TUTKIMUKSENI OVAT SIIS JOHDONMUKAISESTI OSOITTANEET ETTÄ MAAILMAA HALLITSEVAT VAPAAMUURARIT JA JUUTALAISET, JA SE ON KUULKAAS IHAN HELVETIN HYVÄ JUTTU."