Se alko siitä kun mä kävelin yöllä kunnon laitamyötäisessä kohti kotia ja sitten just siinä suojatien kohdalla mä näin miten horisontista lähestyi valopallo arvelin hetken että "tuon täytyy olla veenus tahi suokaasua" mutta aika nopeasti kävi ilmi että ei kyllä se ihan ufo oli sellainen välkkyvä vilkkuva kimmeltävä säihkyvä kipunoiva kimmeltävä kiiltävä hehkuva ufolautanen ja sitten se tuli mun päälle levitoimaan ja voi voi voi apua mä pelästyin ja kakkasin mun ainoisiin suoriin housuihin ja sitten siitä ufosta tuli mielenhallinta telepatia energonsäe joka osui muhun ja nosti mut taivaisiin niinkuin eka orgasmi jonka koin saunatuvassa pienessä ykköskaljatuuperossa ja sitten se säde loi valoaan mun ympärille ja mä nousin sinne ufoon ja sitten harmaat sektoidit ympäröivät mut ja tulivat mun lähelle ja hymyilivät ja sanoivat että
"Elvis elää"
"Me tutkitaan sua rektoskoopilla"
ja niin ne tekivät ja tökkivät ja lauloivat elvistä ja voi hitto sitten mä heräsin himasta ja voi hitsi voi harmi kun mä aukaisin mun harmaat silmät niin mitä mä näinkään mää näin robotin se oli tullut avaruudesta mun luo ja sanoi minulle että
"PIIP POOP OLEN ROBOTTI"
ja voi jumpe että se oli ikävää ja mä käskin sitä olemaan hiljaa kuin tutankhamonin muumio ja se sanoi että
"PIIP PIIP OLEN ROBOTTI EN OLE"
ja voi hitto että hitotti