Madonna itki. Meikki valui hänen silmiltään, paljastaen uurteet ja rypyt jotka vuosikymmenet olivat erehtymättömällä järkähtämättömällä eroosiollaan kaivertaneet poptähden kulmiin ja poskille. Vaalea tukka oli takkuinen ja siinä oli multapaakkuja.

Madonna oli alasti ja hänen käsivartensa oli sidottu ruumiin taakse paksuilla mustilla nahkaremmeillä. Vyötäisille kiedotusta alushousujen kaltaisesta, mutta tottakai mustasta ja nahkaisesta, pukineesta kohosi remmi jolla Madonnan uumat ja lanteet, nuo ihanat elämän geysirit, oli nostettu korkeammalle. Mustien nahkasaappaiden kärjet hädin tuskin koskettivat maata. Ilme popparillamme oli uskomattoman tuskainen, mutta protestinsa jäivät vain sekavaksi mölinäksi, johtuen ballgagista jonka Hannu Aravirta oli virnuillen, erektio voimakkaana ja uhkaavana Madonnan edessä heiluen, juuri ennen kuvausten alkamista survonut Madonnan kauniiseen suppusuuhun. Popparin silmät olivat laajenneet silloin, kun joku kuvausryhmästä oli hieronut öljyä Aravirran miehiseen kyrpään, Hannu oli katsonut Madonnaa silmiin, koskettanut itseään ja sanonut, ryppy silmien välissä ja härkämäisen hieman kieroonkatsovat silmät kovina:
"Madonna, mä aion tänään panna sua muunmuassa tällä."

Kuvausryhmässä kuului suhinaa. Ohjaaja viittilöi levottomasti. "Käy!", kuului jostain huuto, ja kaikki äänet vaikenivat. Jokainen oli tietoinen miten ainutlaatuinen tilanne tänään oli kyseessä.

Hannu Aravirta astui lavalle, otti pari haarahyppyä, venyttelihe ja katsoi sitten kameraan. Katsettaan irrottamatta hän asteli sivuttain Madonnan luo ja hiveli kädellään tämän vartalon kaaria. Elämän ehtoopuoli ja lapsen saanti eivät näkyneet idolin linjoissa, ne olivat todella mielettömän pantavat. Aravirran käsi kulki selälle, hartioille, pakaroille ja sieltä hellästi jalkojen välissä pilkottavaan riemurasiaan. Aravirta katsoi edelleen kameraan. Hän jännitti lihaksiaan, kumarsi päätään ja jalossa sivuasennossa hieroi Madonnan häpyä. Ohjaaja huitoi ääneti merkin ja yksi kameroista siirtyi Madonnan kasvoihin. Poptähden silmät olivat kiinni. Hän näytti pelokkaalta... mutta nauttivalta.

Hannu Aravirta katsoi edelleen suoraan kameraan ja iski silmää viekoittelevasti. Hän kumartui ja kuljetti kieltään pitkin Madonnan selkää ja siirsi toisen kätensä eteensä, runkaten sillä sitten itseään kevyesti mutta varmasti. Sitten Aravirta asteli Madonnan taakse ja otti jotakin pienestä kaapista. Se oli helmiketju. Ensimmäiset helmet olivat pieniä ja sieviä, mutta viimeiset olivat kuin kurpitsoita, ryhmyisiä ja valtavia. Aravirta asteli taas Madonnan eteen, kyyristyi, läiskäytti paniikissa olevaa naista poskelle ja nosti sitten helmiketjun naikkosen silmien eteen.
"Nämä menevät pyllyysi, Madonna", sanoi Hannu Aravirta, "pienimmät ensin, suurimmat sitten!" Madonna puisteli päätään kauhuissaan. Hän painoi päänsä alas ja puisteli päätään. Aravirta nousi, katsoi Madonnaan lempeän setämäisesti, käänsi sitten kuin salamana katseensa kameraan ja asteli kuin pantteri Madonnan taakse. Sitten hän kumartui, otti maasta pitkän tangon jonka molemmissa päissä oli lukittavat rautarenkaat, asetti sen kumarassa riippuvan Madonnan jalkojen väliin, sääsi etäisyyden sopivaksi niin että Madonnan jalat olivat juuri sopivasti levällään, kiristi sitten renkaat ja nousi tyytyväisesti ähkäisten Madonnan pakaroiden taakse. Sitten hän katsoi kameraan, hymyili leveästi ja alkoi surva kuulia Madonnan perseeseen.

Madonnan silmät laajenivat ja hän kirkui hysteerisesti tempoillen siteissään. Ei auttanut. Aravirta vilkuili kameraa ja survoi vakaalla kädellä helminauhaa B-rappuun. Madonna riuhtoi ja rojahti sitten veltoksi siteitten varaan. Hannu Aravirta nosti peukalon pystyyn ja nykäisi kaikki pois yhdellä reippaalla vedolla. Madonna pyörtyi. Aravirta kumarsi pariin kertaan ja istuutui sitten nurkassa olevalle pienelle puujakkaralle kuivaamaan itseään froteepyyhkeellä, punaisella sellaisella.

Seurasi väliaika. Kaiuttimista kuului sirkusmusiikkia ja kuvausryhmä nautti pullakahvit. Välillä joku avustajista kävi hellästi vääntelemässä Madonnaan asetettua värinäsauvaa, ihan vain pitääksen esityksen päätähden valmiina seuraavaan kohtaukseen. Joku taisi koskettaa kiihkeämminkin paikkoja. Iloinen puheensorina täytti salin, samoin kuin odotuksen tuntu. Hannu Aravirta vetreytti lanteitaan.

Kuvaukset jatkuivat. Kaikki valot sammutettiin, poislukien kaksi vaaleanpunaista spottia, jotka kohdistettiin suoraan Madonnaan ja takanaan seisovaan, varjonyrkkeilevään Hannu Aravirtaan. Madonnan kasvoilla oli puoliksi tympääntynyt, puoliksi vaivaantunut ja kokonaan hämmentyneen kiimainen ilme. Tuo pikku narttu taitaisi tykätä seuraavasta osiosta!

Ei turhia aikailtu. Aravirta työntyi kameraan katsoessaan Madonnan sisään ja alkoi liikutella mulkkuaan eestaas Madonnan liukasteesta kiiltelevässä vitussa. "Löysä on", totesi hän jossain vaiheessa ykskantaan. Hannu Aravirta oli suosittu alallaan, hän pystyi muuttumaan punaiseksi sekunneissa ja hikoilemaan kauttaaltaan jo parin minuutin jälkeen. Nyt hän nussi sidottua Madonnaa, joka oli kuin huumattu hylje nuijan edessä - avuton ja fyysisen aktin armoilla. Madonna itki jälleen.

Aravirta pani Madonnaa parilla eri tavalla, nykäisi sitten munansa ulos ja kohotti kätensä. Sitten hän, täysin ilman liukasteita, työnsi suonikkaan kostajansa Madonnan kielettyyn kaivoon. Madonnan silmät olivat kiinni ja suupielestä, ballgagin vierestä, valui pitkä kuolanoro. Hän nyyhkytti hiljaa. Aravirta jatkoi aikansa suoritustaan, joka oli kyllä sangen tylsä. Hän paikkaili tilannetta huutamalla aina välillä "Jee!" ja "Jihuu!".

Hannu Aravirta lepäisi mulkkunsa ulos ja pärskäytti rojunsa Madonnan pakaroille, lyöden peppua ohimennen nahkaruoskalla jonka hän oli saanut avustajalta. Sitten hän nousi seisomaan, katsoi kameraan, nosti peukalonsa pystyyn ja hymyili.

Spotit sammuivat ja strobovalot syttyivät. Olisi aika siirtyä kuvausten seuraavaan vaiheeseen ja ei niistä enempää tässä osassa koska gnagh