Nojaan eteenpäin ja räpsytän silmäripsiäni peilikuvalleni. Hymyilen. Kesäyön pulssi tuntuu jo ohimoissani ja nivusissani. Mutristan huuliani ja hieron varovaisesti sänkeä leuassani. Päässäni on vaaleanpunainen peruukki jonka alla rasvaiset pitkät miehenhiukseni hulmuavat.

Rasvaan ihoni ja vedän ylleni nätin kesätopin - sen kirkkaankeltaisen. Se on nätti, minä olen nätti, maailma on nätti! Jalassani on mustat nahkastringit. Vedän jalkaani Nokian kumisaappaat - very kinky indeed - ja otan rankaisija-naamion naulasta. "Taksi!" Matka yökerhoon alkaa.

Astun sisään yökerhoon. Huomaan hämmentyneet katseet. Ne vaeltavat pitkin vartaloani. Minulla stondaa ja he näkevät sen. Kaikki näkevät sen. Hymyilen ja isken silmää, puhaltaen samalla purukumikuplan sillai vietellen. Baaritiskille siis!

"Tarjoilija! Juottakaa minut kovaan humalaan!" Mies tekee työtä käskettyä. Viereeni tulee joku iso ja ruma mies.
"Hei...", aloittaa hän, mutta keskeytän hänet kevyellä poskisuudelmalla ja kirosanoilla. Kerron hänelle, miten tahtoisin hänen kiemurtelevan edessäni. Mies poistuu. Voi, miehet! Ne ovat niin hassuja.

Kello lyö kolme. Otan siittimeni esiin ja heiluttelen sitä muille yökerhon asiakkaille. Joku jahtaa minua. Tanssin kuin keijukainen ja kylvän ympärilleni paperiruusuja ja pärskyttelen halpaa hajuvettä muiden ihmisten tuoppeihin. Nahkastringini hikoavat ja puristavat pallejani. Joku yrittää tarttua minuun, mutta kuin Tarzan heilahutan itseni tanssilattialle. Hetken seison spotissa yksin, lanteitani heilutellen ja riuhtoen halpahallin rytkyjä paiseisen vartaloni yltä - ja laulan:

"Yöpervo,
olen hento yöpervo,
tanssin, riisun vaatteiden verhon
silmää isken, pojat ei mua saa"

Aamulla herään väsyneenä, tahmaisena ja sidottuna miestenvessan lattialta. Vain näin tunnen eläväni.