VItun vittu kun telkasta ei tuu mitään hvää ohjelmaa.

Eilen mulla oli kauhea krapula ja sit me lähdettiin syömään heseen jotain ruokaa en mä oikein tiedä että mitä vittua. Kai se oli jonkun idea meistä, meitä oli siis kuus jannua, joista yks oli tyttö. Me vaan juotiin ja juotiin ja juotiin, sit käytiin vähän kylällä. Mikko kerto, että sillä oli löytynyt satiaisia, mut en mä usko sitä, koska se saattaa valehdelle. ei vittu, tulis nyt oikeesti jotain ohjelmaa, mua paskattaa mutten jaksa mennä vessaan.

Mut nyt mä sain sellasen idean, että koska oon yksin kotona niin eihän sillä ole väliä. Tai no okei, jos mä vaikka tiputtaudun tästä sohvalta alas niin sohva ei vahingossa mee paskaan, kun mulla ei kuitenkaan oo kun kalsarit jalassa.

Oho pitää varmaan siivota. Mutta ei vielä, nyt mä nautin tästä lämpimän paskan hieronnasta, sitä tursuaa mun pakaroitten välistä. Hei tsädääm arvaa mitä päiväkirja, telkkarista alkoi just ohjelma!

Kirjoitti: a-m :(