Musiikin vaellus
mahallasi olevat hikipisarat
pling pläng, pianon koskettimilla tanssivat sormet
                         kuin hurmaantuneet olokkeet jotka kirkaloitsevat

En tiedä missä olen
ehkä                                       tässä
minä olen.
                Olen.
                       Hengitän.
                                      Rakenteen muutokset, kvarkit ja gluonit!


Rasvaiset unet joita näen valvoessani
Hirvensarvipäinen muinainen jumala
katsoo minuun
           inhoten
        vihaten
     vai onko sillä tunteita laisin
   mitä ovat tunteet
 voinko tuntea?

Istun tällä valtaistuimella
se on ollut kultaa ja kimalletta
nyt se on vain muinaisuuden ripaukset
                                                           kiviset enkelit
                                                                             kasvot jähmettyneinä
                                                                                             missä on minun jäätelö?