Moro. Kun te luette tän kirjeen niin te joko tiedätte jo kuka mä oon tai sitten mä oon kuollu. Ihan sama. Jompikumpi. Joka tapauksessa tää äänikirje on sitten saatavilla, toivottavasti mun perikunta toteuttaa mun toiveen.

Mä tahtoisin vaan kertoa tässä yhdestä jutusta. Te ehkä tiedättekin mikä juttu se on. Se nimittäin alko siitä, kun mä opin mustien taikavoimien salat ja rupesin nekromanseriksi, eli nekkikseks. Meitä on aika vähän ainakin Suomessa, mutta meillä on mm. oma postituslista ja irkkikannu ja oma wikikin. Tää on tätä nykyaikaa. Ennen vanhaan vaan jotkut hullut arabit teki omii kokeitaan mutta meiän ei tartte, meil on ihan hyvät tiedot.

No kuiteski. Mä olin treenannu kaikilla eläimillä sun muilla peruskamoilla ja siirtyny sit ihmisiin. Mä olin aika hyvä ja sain siitä ihan hyvin massii. Aika moni avioliitto pelastu mun takia, mä olin ihan niinku stara. Mut muutamas vuodes mä olin jo niin hyvä että mä päätin siirtyä kovempiin haasteisiin, ja mikäs ois kovempi haaste ku herättää Hitler kuolleista!

Nyt te ootte sillai et "Hitler, voi vittu mikä klisee", ja nimenomaan! Nimenomaan siks mä aattelin tehdä sen, se ois vähän niinku ironista että Suomen paras nekromanseri herättäis vittu Hitlerin henkiin! Mua nauratti ku mä funtsin tätä juttua jokusen viikon ja päätin sit et vittu, mähän teen sen!

Eka ongelma oli tietty se et Hitleristä ei ollu jäljellä paljon mitään. KGB oli dumpannu tuhkat Elbeen jo joskus 1970 ja sit venäläisil oli joku väärä kallonpala. Tää oli aika vitun iso ongelma. Oikeesti, miten mä herättäisin hengistä jonkun jätkän josta ei ollut oikeestaan atomiikaan jäljellä?
Niin juu, jos joku ei tiedä, niin tää manssaus ei oo mitään tiedettä vaan ihan taikuutta vaan. Mä tarttin täs tilantees vaan sopivan isäntäruumiin ja sitten vähän sitä tyyppiä. No, mä snaijasin aika pian että pakkohan siitä on muutama atomi löytyy Elben pohjaliejuista, joten mä otin halvan matkan Saksaan ja keräsin sitten vähän pohjanäytteitä. Liejua tuli mukaan monta kymmentä kiloa, ja tietty bissee kans.

Meil oli yks telepaattijäbä joka osas tosi hyvin kattoo et mikä oli homman nimi, mut eka bätsi oli huono. Se jäljitti jotain Hitleristä jossain mutta ei tarpeeksi. No, paska tsägä, uusiks vaan, lisää liejua ja - BINGO! Mä olin ihan haltioissani kun me löydettiin sellainen pieni kökkö jossa oli kuulemma tarpeeksi hitlerii jäljellä! Kelaa, mä olin alitajuisesti funtsinu et se varmaan kaatuis koko proggis tähän, mut hei jee, se oikeesti toimi! Ihan kreisii!

No sit tartti löytää isäntäruumis. Mul oli just sillon vähän pulaa porukasta joten mä jouduin ryöstämään haudan. Se oli vähän vanha jo se ruumis. Mä otin sen Yrvölän hautuumaalta, sori vaan, herra Rauno Moranen, syntynyt 1951 ja kuollut muutama kuukausi aikaisemmin. Se meni kato tieteen piikkiin ja mitä sä sillä kropallas tekisit, sua ei kuiteskaan manssattais ollenkaan.

No, mä sitten laitoin sen hitlerliejun siihen pöydälle ja sen mädän raadon viereen ja aloitin taikomisen. Se oli aika vaikeeta ja mulla oli yks okkultti messissä, sen nimi oli Karri, se ei oikein tajunnu mitä käy ja oli ihan vaikeena kun mä otin sen ruumiin esiin, mut siihen mä sen laitoin ja se peesas mua. No salamat löi ja vaikka mitä, pieni show on tärkeetä, ja se ruumis nytky ja sitten se saatana soikoon nous ja sen mätä suu aukes ja se sano että "WAS PASSIERT?"

Ja sillon mä tajusin että voi vittu, eihän kukaan meistä osaa sanaakaan saksaa.